|
|
|
|
מנהלת היחידה: ציונה בר-אור
03-9007219
אגף החינוך, רח` דב גרונר 3, ראש-העין
ימים א`- ה` 8:00-16:00 קציני ביקור סדיר ביחידה - פרטי קשר: שם הקב"ס | טלפון משרד | מס` נייד | מייל | ציונה בר אור | 03-9007219 | 054-6640724 | tziyona@rosh.org.il | שירית שפירא | 074-79140470 |
| shirit.s@rosh.org.il | בתיה קריספל | 03-9007231 | 050-7119129 | batya.k@rosh.org.il | בתיה בשארי | | 054-3979684 | batya.b@rosh.org.il | אבנר קרני | 03-9007322 | 054-4940800 | avner@rosh.org.il | פריסת קב"סים בבתי הספר והגנים: | בתיה קריספל | אבנר קרני | בתיה בשארי | ציונה בר אור שירית שפירא | גנים | גני ילדים ממלכתיים וממ"ד | גני ילדים - תורני | | | יסודי | אוהל שרה אוהל שלום רמב"ם ממ"ד צומח צורים | יסודי התורה בעקבי הצאן בית יעקב אלומות רחל | נאות אילנה - חנ"מ אבן חן – חנ"מ | נופים אפק אשכול שמעון פרס רונה רמון פסגות נווה דליה טל נופרים צומח C | על יסודי | אולפנת זבולון תיכון עתיד | תלמידי חוץ – חרדי סמינרים וישיבות פנימיות | חטיבה צומחת תלמידי חוץ: חינוך מיוחד פנימיות | בגין יובל גוונים |
אוכלוסיית היעד: ילדים ובני נוער חייבי לימוד, בגילאי חוק לימוד חובה 3-18 בחינוך הרגיל, ועד גיל 23 בחינוך המיוחד בכל המגזרים.
"חוק לימוד חובה" התש"ט - 1949 : חוק שקובע כי כל ילד בישראל חייב להיות במסגרת חינוך (גן ילדים או בית ספר). חוק לימוד חובה תקף החל מגיל 3 ועד סיום כיתה י"ב או הגעת הנער לגיל 18 בתחילת שנת הלימודים. החוק מטיל חובה על הורי הילד לרשמו למוסד החינוכי ולדאוג להופעתו הסדירה של הילד ללימודים. עפ"י החוק, על המוסד החינוכי לדאוג לתלמיד למסגרת לימודית חלופית אם הופסקו לימודיו במוסד. החוק אף קובע כי הלימוד במוסדות חינוך חובה יהיה חינם עד לסיום כיתה י"ב.
גורם מפנה:
- צוות בית הספר בעיר ומחוצה לה
- צוות עובדי הרווחה
- עובדי קידום נוער
- הורים
- ילדים עצמם
- גורמים טיפולים: פסיכולוגים, מאמנים אישים, תראפיסטים
- גורמים אחרים
תפקיד הקב"ס: יישום המדיניות של משרד החינוך והרשות העירונית בנושא החלת חוק חינוך חובה ומניעת נשירה של תלמידים מבתי הספר. - בקרה על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה.
- איתור ומניעת נשירה של תלמידים.
- טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים.
- ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת.
- ייעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו
|
|
|
|
|
|
|
|